Sorularınız

Sorularınız mı var ?

Her Türlü Hukuksal Sorularınızı Cevaplamaya Hazırız

Boşanma davalarının süresi, davanın anlaşmalı veya çekişmeli açılmış olmasına göre farklılık göstermektedir.

Anlaşmalı boşanma davaları ortalama 1 ile 3 ay arasında sonuçlanabilmektedir.

Çekişmeli boşanma davaları ise istinaf ve temyiz süreçleri ile birlikte ortalama 3 ile 5 yıl arasında sonuçlanabilmektedir.

Mirasçılar, kendi aralarında yapacakları bir miras taksim (paylaşım) sözleşmesi ile mirasın ne şekilde paylaştırılacağını serbestçe kararlaştırabilirler. Yapılacak miras taksim sözleşmesi yazılı olarak yapılmalı ve tüm mirasçıların katılımı sağlanmalıdır. Miras taksim sözleşmesine bir mirasçı dahi katılmazsa yapılan sözleşme geçersiz hale gelir. Eğer mirasçılar, miras paylaşımı hususunda kendi aralarında anlaşamazlarsa, miras paylaştırma davası açarak mirasın paylaştırılmasını sağlayabilirler. Mirasın paylaştırılmasını isteyen her mirasçı, paylaştırma davası açabilir. Açılacak miras paylaştırma davası tüm mirasçılara karşı açılır.

İş Mahkemelerinde Kıdem ve İhbar Tazminatlarına açılan davalarda işçinin işten ayrıldığı tarih baz alınarak 5 yıl içerisinde dava açması gerekmektedir. İşçinin ücreti ve diğer alacaklarını ait davalarda zaman aşımı süresi 5 yıl olarak belirlenmiştir.

OFİSİMİZ

Kolayca Ulaşabilmeniz İçin Bayraklı Tower'dayız

8+ Yıl
Deneyimimizle Yanınızdayız
Ofisimiz İzmir Adliye Sarayına yakın bir konumda yer almakta olup her yerden kolayca ulaşabilmeniz adına Bayraklı Tower’da yer almaktadır.
To Top